في تصنيف افلام ومسلسلات أجنبية بواسطة (2.4مليون نقاط)

anime Ningen Fushin: Adventurers Who Don't Believe in Humanity Will Save the World 2023 

معلومات عن المسلسل 

الإجابة هي كالتالي 

Type: TV

Episodes: 12

Status: Finished Airing

Aired: Jan 3, 2023 to Mar 21, 2023

Season: Winter 2023

Studios: Geek Toys

Duration: 23 min. per ep.

Rating: PG-13 - Teens 13 or older

Genres: Action, Adventure, Fantasy

Veteran adventurer Nick, mage Tiana, cleric Zem, and half-dragon Curran each show up alone at a tavern, only to find themselves seated at the same table. As the night goes on, they take turns divulging their grievances and the hobbies they have taken up as a means of coping. While their stories are utterly different, there is one common thread: betrayal. Each of the four, having been bitterly betrayed by someone they treasured, has developed a deep-seated distrust of humanity.

But in addition to their similar worldviews, the four have one more commonality: a critical lack of funds. Realizing that things cannot continue as they are, they decide to form a party, rank up, and make as much money as possible to spend on their respective hobbies. What these disillusioned adventurers do not know, however, is that they will one day save the world from unfathomable peril.

معلومات عن مسلسل المغامرون الذين لا يؤمنون بالإنسانية سوف ينقذون العالم أنمي 

الإجابة هي كالتالي 

نينجن فوشين: المغامرون الذين لا يؤمنون بالإنسانية سوف ينقذون العالم

النوع: تلفزيون

 الحلقات: 12

 الحالة: انتهى البث

 تاريخ البث: 3 يناير 2023 إلى 21 مارس 2023

 الموسم: شتاء 2023

 استوديوهات: ألعاب المهوس

 المدة: 23 دقيقة. لكل حلقة.

 التقييم: PG-13 – المراهقون 13 عامًا أو أكبر

 النوع : أكشن، مغامرة، فانتازيا

يظهر كل من المغامر المخضرم نيك، والساحرة تيانا، ورجل الدين زيم، ونصف التنين كوران بمفردهم في إحدى الحانات، ليجدوا أنفسهم جالسين على نفس الطاولة. مع مرور الليل، يتناوبون في الكشف عن شكاواهم والهوايات التي مارسوها كوسيلة للتعامل معها. في حين أن قصصهم مختلفة تماما، إلا أن هناك خيط مشترك واحد: الخيانة. كل واحد من الأربعة، بعد أن تعرض للخيانة المريرة من قبل شخص يعتز به، طور عدم ثقة عميق في الإنسانية.

 ولكن بالإضافة إلى وجهات نظرهم العالمية المتشابهة، فإن الأربعة لديهم قاسم مشترك آخر: النقص الحاد في الأموال. بعد أن أدركوا أن الأمور لا يمكن أن تستمر كما هي، قرروا تشكيل حزب، ورفع رتبتهم، وجني أكبر قدر ممكن من المال لإنفاقه على هواياتهم. لكن ما لا يعرفه هؤلاء المغامرون المحبطون هو أنهم سينقذون العالم يومًا ما من خطر لا يسبر غوره.

1 إجابة واحدة

0 تصويتات
بواسطة (2.4مليون نقاط)
 
أفضل إجابة
anime Ningen Fushin: Adventurers Who Don't Believe in Humanity Will Save the World 2023 نينجن فوشين: المغامرون الذين لا يؤمنون بالإنسانية سوف ينقذون العالم

اسئلة متعلقة

1 إجابة
1 إجابة
سُئل يناير 20، 2022 بواسطة alnwrsraby (2.4مليون نقاط)
...